poniedziałek, 23 maja 2011

Najbliższe zmiany

Trochę zaniedbałem bloga - mam na myśli to, że nie pamiętam i nie zapisałem co dokładnie jadłem podczas dni treningowych. Szykuję więc małą zmianę - misja systematyczność. Po coś mam w końcu smartfona, żeby móc wszystko zapisywać na bieżąco i żeby więcej taka sytuacja, kiedy nie mogę uzupełnić wpisów się nie zdarzyła.


Dodatkowo ostatnio korzystam z programu Runtastic. Pokazuje on między innymi trasę jaką przemierzyłem i prędkość jazdy. Niestety telefon mi padł i dotychczasowe trasy nie są w pełni zapisane. Przy najbliższej przejażdżce dopilnuję, żeby bateria była w pełni naładowana :). 
Będzie to wyglądało mniej więcej tak: mój profil na Runtastic


Poza tym dojdzie niebawem zakładka z rozpisanymi treningami na poszczególne tygodnie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz