niedziela, 15 maja 2011

Skoki spadochronowe

Rok temu już myślałem o tym żeby skoczyć ze spadochronem. Przegapiłem termin skoków ze zniżką, a potem już jakoś nie było okazji... Obiecałem sobie, że w tym roku nie przegapię tej okazji.


Przed wysłanie zgłoszenia jeszcze raz zacząłem przeglądać zdjęcia i filmy skoków tandemowych. 
Podczas oglądania wyobrażałem sobie że jestem na miejscu tych osób co skaczą, myślałem: "Przerażające. Bardziej przerażające. Coraz bardziej przerażające." aż do momentu kiedy pojawiła się myśl: "NIE MA TAKIEJ OPCJI ŻEBYM SKOCZYŁ".


Na szczęście obejrzałem jeszcze jeden filmik... Dziewięcioletniej dziewczynki, która skoczyła!
Dziewięcio letnia dziewczynka skoczyła! 
To co? Ja nie skoczę? Ja nie dam rady? Wysłałem maila rejestracyjnego!
18 maja dowiem się czy zmieściłem się na liście :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz